inredningssugen

Klockan är mer än midnatt, jag sitter ensam hemma och chattar med min kompis. Känner mig otroligt sugen på att göra något med min lägenhet.
Kikar runt på diverse hemsidor med tema inredning. Bland alla dessa sidor hittar jag http://www.anthropologie.com som har alla möjliga varor som går att beställa hem. Rekommenderas!

För övrigt är jag väldigt trött på att alltid ha kläder liggandes på golvet eller på en stol, så en herrbetjänt skulle vara mer än välkommen hemma hos mig.


Källa: Åhlens.se

Var även inne på designtorgets hemsida där finns till exempel en pockethylla, jättebra för personer som endast köper pocketböcker. Jag är ett exempel på en sådan person.

Designer Karin Nyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0